عیب یابی و تعمیر آیفون های تصویری و صوتی برق کار

عیب یابی و تعمیر آیفون های تصویری و صوتی برق کار

محاسبه هزینه نصب آیفون تصویری

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ق.ظ

 

کاربران عزیز وبسایت برق کار خوشحالیم که لحظاتی از وقت ارزشمند خود را به ما اختصاص دادید. در این بخش روش محاسبه هزینه نصب آیفون تصویری را به شما آموزش خواهیم داد. هزینه های درج شده در جدول زیر به صورت میانگین (شهر های کوچک و بزرگ) در نظر گرفته شده است. در محاسبه این هزینه ها سعی شده حقوق مصرف کننده و نصاب محترم رعایت شود. آخرین بروز رسانی این قیمتها در تاریخ 98/10/05 انجام شده است.

 

جدول زیر برای ساختمانهایی است که سیم کشی از تمامی طبقات ساختمان تا پشت قاب پنل درب انجام شده است. اگر سیم کشی ساختمان انجام نشده باشد بایستی هزینه نصب هر مانیتور که در جدول زیر آمده است مبلغ 15000 تومان اضافه شود. به طور مثال برای ساختمان 3 واحده اگر سیم کشی قبلا انجام شده است مبلغ 135000 تومان و اگر نیاز به سیم کشی مجدد باشد و یا سیم کشی قبلا انجام نشده است مبلغ 180000 تومان اخذ گردد.

 

 

 

محاسبه هزینه نصب آیفون تصویری

 

 

نکته 1 : در روش محاسبه هزینه نصب آیفون تصویری به روشی که شرح دادیم هزینه ایاب ذهاب تا محل مربوطه نبایستی اخذ گردد. هزینه ایاب ذهاب به عهده نصاب آیفون تصویری می باشد.

نکته 2 : هزینه راه اندازی ارتباط داخلی مابین طبقات و یا نصب سایر تجهیزات مانند قفل برقی کله گاوی (به جای قفل زنجیری) و ... جدا از هزینه نصب آیفون تصویری می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی